Hoppa till innehåll

Teknik/vetenskap

ELF

Rekommendera inlägg

Såg på ett intressant program för inte så länge sedan, det hette "Jag borde ha varit död". Det handlade om två personer som hade fastnat på en öde ö, kom inte i håg hur de hamnade där. Där var det extremt varmt och där fanns inget att dricka. En människa klarar att leva i x celsius i 3 dagar utan vatten. De som fastande på ön räddades den fjärde dagen. Intressant program som sagt. Det rekomennderas.

Redigerat av Presentation
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

jag premenumerar på illustrerad vetenskap och jag läser mkt om vetenskap ( mest fysik, och astronomi ) så jag är väldigt intresserad av vetenskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg på ett intressant program för inte så länge sedan, det hette "Jag borde ha varit död". Det handlade om två personer som hade fastnat på en öde ö, kom inte i håg hur de hamnade där. Där var det extremt varmt och där fanns inget att dricka. En människa klarar att leva i x celsius i 3 dagar utan vatten. De som fastande på ön räddades den fjärde dagen. Intressant program som sagt. Det rekomennderas.

Det avsnittet såg jag. Dom hade inte lite tur som överlevde i det där klimatet. Tänk om ingen hade kommit och räddat dom? Det skulle inte vara särskilt kul att dö på det sättet.

I övrigt så kan vetenskap vara ganska intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...