ELF Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Någon som har ett starkt intresse för Vetenskap? Framförallt teknik? Eller ja. Teknik kan ju vara mycket. Jag menar elektronik, automation etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Vetenskap är i alla fall intressantare än religion. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det är ganska kul att titta på dokumentärer på Tv om vetenskap och elektronik men jag kan inget om det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag kan mycket om vetenskap, en del har man lärt sig i skolan mycket har man lärt sig igenom tv, dokumäntärer och andra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Ska gå Teknikprogrammet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag är väldigt insatt i vetenskap då jag även prunumerar på Illustrerad Vetenskap och tittar på en massvis med program på tex Discovery. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) Såg på ett intressant program för inte så länge sedan, det hette "Jag borde ha varit död". Det handlade om två personer som hade fastnat på en öde ö, kom inte i håg hur de hamnade där. Där var det extremt varmt och där fanns inget att dricka. En människa klarar att leva i x celsius i 3 dagar utan vatten. De som fastande på ön räddades den fjärde dagen. Intressant program som sagt. Det rekomennderas. Redigerat 14 Juni 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag premenumerar på illustrerad vetenskap och jag läser mkt om vetenskap ( mest fysik, och astronomi ) så jag är väldigt intresserad av vetenskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Vetenskap är en värld som aldrig hinner utforskas till 100 %. Brukar kolla på Discoveery Channel mycket. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Såg på ett intressant program för inte så länge sedan, det hette "Jag borde ha varit död". Det handlade om två personer som hade fastnat på en öde ö, kom inte i håg hur de hamnade där. Där var det extremt varmt och där fanns inget att dricka. En människa klarar att leva i x celsius i 3 dagar utan vatten. De som fastande på ön räddades den fjärde dagen. Intressant program som sagt. Det rekomennderas. Det avsnittet såg jag. Dom hade inte lite tur som överlevde i det där klimatet. Tänk om ingen hade kommit och räddat dom? Det skulle inte vara särskilt kul att dö på det sättet. I övrigt så kan vetenskap vara ganska intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Historisk vetenskap tycker jag är kul, till exempel om gamla vetenskapsmän som Albert Einstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 prenumerar på IllVet(ilustrered vetenskap) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.