ajar Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Hej allihopa, undrar om det är någon som är intresserad av geografi, flaggor, länder och städer? Själv har jag det som ett av mina största intressen och kan nästan alla världens flaggor och huvudstäder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag har ritat i princip alla flaggor som inte är överdrivet avencerade. Jag kan mycket om geografi, inte lika mycket som du men ändå. Honduras & Saint Lucia = Fina flaggor som jag har ritat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Brukar inte rita flaggor men visst har man sett dina, Emil. De är vackra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag tackar! Ganska kul att sitta och titta på kartor i skolan i stället för att fortsätta arbeta i kartboken om man har gjort klart det man ska ha i läxa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag brukar göra klart allt i geografi-boken först och sedan ägnar jag resten av lektionen åt att studera kartor och flaggor. Liber Kartors Världs Atlas 2005 är en riktigt bra kartbok med en massa fakta. Min favoritflagga är Gabon's. (Blå, gul och grön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det är jobbigt och vara duktig i Geografi för helt plötsligt är alla snälla mot en och frågar en jälva massa kuggfrågor. Jag är trött på det, jag brukar säga "Läs uppgiften" eller "Hämta faktaboken" och " Titta i registret" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag anser mig själv vara ganska bra på geografi och jag har valt att ha det i trean i individuellt val för det är ganska roligt och lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) Kunde typ alla flaggor och huvudstäder i femman nu har dock intresset dragits ner lite. Redigerat 14 Juni 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag kan de flesta huvudstäderna här i världen, men jag börjar sakta med säkert glömma bort dem. :( Geografi är i alla fall inget svårt ämne. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Geografi är rätt kul. Det är inte särskilt svårt och man lär sig en massa nya saker bara genom att kolla på en karta. Visste ni att det finns en stad i Mexico som heter Chihuahua? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jepp, det sista landet vi jobbade med innan sommarlovet började var Mexico så att jag kände till det lustiga namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Hunden har antagligen döpts efrter den staden, eller tvärtom. Visste också om den staden innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.