frogren Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Själv kommer jag precis hem från Spök-huset i borgvattnet (sov över där). ganska så roligt men vilka fegisar till klasskammrater. asså jag skulle sova i (gula rummet) med 6st andra. asså jag tror att dom är rädd för att föreståndaren sa att det var det värsta rummet i huset och sa att det var en tjej som vaknade där och ett spöke kamade håret på henne. ohhh (FARLIGT) :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Har vart med vänner och spelat WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Mest spelat CS hela dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) spelat warhammer dawn of war och call of duty 2 mest hela dagen Redigerat 14 Juni 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 suck, dagens slöa ungar.. Jag har idag målat ett hus i 10 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag har nyss anmält en tråd för §1.11... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag har bara tagit det lugnt, kollat på tv, spelat Xbox och surfat. Det är sommarlov och jag orkar faen inte göra något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jasså, en tråd räckte inte :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg