spy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 det är sommarlov nu! vad tycker ni är roligast på sommar lovet? jag tycker nästan allt är skiiit roligt skriv själv vad ni tycker B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Att vara inne här på Fuska.se och lyssna på bra musik. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) det är sommarlov nu! vad tycker ni är roligast på sommar lovet? jag tycker nästan allt är skiiit roligt skriv själv vad ni tycker B) Det bästa med sommarlov är att man slipper allt som har mmed skola att göra *hihi* jag har gjort din avatar :P Redigerat 16 Juni 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Man behöver inte ens en gång tänka på skolan, det är så himla skönt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag har tjänat ihop över tusen spänn på tre dagar. Det känns ganska så gött, å mer ska det bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 slippa skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Ärligt talat gillar jag skolan, men man måste ändå ta lite paus från arbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 det jag gillar med sommar lovet är=man kan vara ute på fuska.se.man kan spela fotboll,vara med kompisar m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Att slippa att ens nämna sk*la Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Att slippa att ens nämna sk*la NEEEEEJJJJJJJJ INTE DET ORDET :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) han cencuerade ju o:et så han nämde aldrig det :P Redigerat 17 Juni 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 sko...skoo...skooosula :) Det bästa med sommarlovet är att slippa skosulan och lira Kingdom Hearts :D Och göra avatars ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.