Enrico1 Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 ska jag de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Det beror på om du gillar spel som håller sig utanför "Nintendo" liknande spel. Dock så rekomenderar jag starkt att du införskaffar en Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag med! Men vad hade du förväntat dig om du skriver i X360 forumet ;P Om du har ett Xbox och tycker att Only for Xbox spel är roliga så ska du köpa X360. Ska inte nästa GTA vara exklusivt för Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Ja gör det! Bäst actionspel! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag ska köpa (spara till 4000kr...har 200kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag med! Men vad hade du förväntat dig om du skriver i X360 forumet ;P Om du har ett Xbox och tycker att Only for Xbox spel är roliga så ska du köpa X360. Ska inte nästa GTA vara exklusivt för Xbox? Nej nej, Det var ju xbox & Pc som fick spelet sist, Gta är ju främst ett Ps3-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Nintendo, bäst på barnspel. Sony, bäst på sportspel. Microsoft, bäst på action/fps spel. <-Personlig åsikt<- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Nintendo, bäst på barnspel. Sony, bäst på sportspel. Microsoft, bäst på action/fps spel. <-Personlig åsikt<- håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.