Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag hatar punk-men dom är inga ricktiga punkare bara en hög med fjollor!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag hatar punk-men dom är inga ricktiga punkare bara en hög med fjollor!!! :P Kolla dom e inte punkare bara musiken.Det e inte mennignen att dom ska vara rktiga punkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 jag skiter f*n i om dom är punkare, hårdrockare eller fjollor. musiken är bra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Green Day = hyfsade,har bara gjort 2 bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Green Day = hyfsade,har bara gjort 2 bra låtar. Vilka tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Green Day är de lätt bästa bandet nånsin, men ja har ingen favvo-låt för alla e så bra... Dom bästa iaf: Holiday Ha Ha You're dead Good Riddance Basket Case Jackass Letterbomb Scattered Minority Sen kommer ja int på fler :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>>>Error Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Lyssna en hel del på dom förut, men gillar inte dom lika mycket längre...finns bättre band. Har Dookie (green jewel case), Klerplunk och American Idiot. Dom bästa låtarna enligt mig är: -Basket case -Brain stew -Welcome to paradíse -She -Letterbomb -When I come around Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 en annan skitbra låt med gd är ju closing time ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.