Hoppa till innehåll

Runescape Vs Tibia

Gäst roxz

vilket spel gillar du messt  

88 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Till er alla tibiaidioter:

Säg inte ett knyst om runescape ifall ni inte har varit members och spelat som member i kanske ett halvår.

Det var allt för mig.

Jag har spelat runescape och det sög , man kunde inte änns gå , man måste ju klicka sig fram med musen _/ :lol: :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tänkte att det kunde vara

lite kul att gämföra runescape med  tibia

skälv så röstar jag på runescape

för att det har bäs´t grafik och

har bässt tory

vad tycker ni kom ihåg att skriv

varför ni röstar på just det ni röstar på

och för inte ni som vet så

runescape <--- tryckoch bild--->

tibia<----- tryckoch bild--->

jag valde runescape :rolleyes: det ser ut som runescape skulle vinna lilla röstningen <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och till er alla så vänjar jag att ni använder vårdat språk till varandra

på tibia då man lägger in sakerna i mitten av ett typ som trade bås och så när

man ska trade så lägger man sakerna i mitted f*n om man väntar tills om lakt in i mitten först e det bara att sno sakerna desutom så i runescape ifall dom tar bord sakerna fort ser man det på en andra meny man måste axeptera där det står vad man tradar ifall han(scamaren) tog bort sina saker så står det att han inte laggt bram något så e det bara att trycka på dont axept eller vad det nu hette(länge sen jag lirade)

det jag vill säga ärrunescape e för f*n inte osäkert + att tibia sugerjaja hoppas ni håller med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

tack det var allt från mig men man blir ju förbannad när någon skriver skit om runescape när dom inte ens har varit member

Redigerat av .:lol:.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och till er alla så vänjar jag att ni använder vårdat språk till varandra

på tibia då man lägger in sakerna i mitten av ett typ som trade bås och så när

man ska trade så lägger man sakerna i mitted f*n om man väntar tills om lakt in i mitten först e det bara att sno sakerna desutom så i runescape ifall dom tar bord sakerna fort ser man det på en andra meny man måste axeptera där det står vad man tradar ifall  han(scamaren) tog bort sina saker så står det att han inte laggt bram något så e det bara att trycka på dont axept eller vad det nu hette(länge sen jag lirade)

det jag vill säga ärrunescape e för f*n inte osäkert + att tibia sugerjaja hoppas ni håller med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

tack det var allt från mig men man blir ju förbannad när någon skriver skit om runescape när dom inte ens har varit member

Eller så använder man sig av safe trade-funktionen. :)

Kasta inte sten i glashus, grabben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...