Hoppa till innehåll

Runescape Vs Tibia


Gäst roxz

vilket spel gillar du messt  

88 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hade en level 21 druid på tibia, så jag hade spelat ganska länge faktiskt, så jag vet en del om tibia.

Men så har jag också en runescape gubbe på combat level 84, och så har jag varit member på RS.

 

Men om jag var tvungen att välja är runescape mer min stil. Jag började gråta när jag dog i tibia och förlorade level och EQ.

Redigerat av Burken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började du gråta...lol

Kanske därför inte tibia är för små barn ;)

 

Ärligt jag svär! Jag var så typ 12år! Mitt hjärta krossades. Det blev inte bättre av att jag blev hackad en kort stund därefter.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

;)

@ Roxz: Är du helt störd eller vadå? Sluta kränka folk, dem har rätt att tycka som dem vill.

 

det e snarare du som har problem jag gjorde denna tråd för att få lite små gruff med varandra tycker du att jag kränker folk i denna tråd ;) dra härifrån från denna tråd i såfall...

 

 

 

någon annan som tycker att jag kränker folk? :huh:

 

 

isåfall så ska jag frsöka va lite snällare :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

@ Roxz: Är du helt störd eller vadå? Sluta kränka folk, dem har rätt att tycka som dem vill.

 

Dra härifrån? Snarare du som borde dra eftersom du spammar din egen tråd.

Ifall nån tycker att Tibia är bättre än Runescape så bara måste du skriva ett helt meningslöst inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...