lithium Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vart ser man vart man har gjort mest inlägg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 På Statistik i sin profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 På Statistik i sin profil okej tack , back to topic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det verkar vara en bra idé! Jag har alltid undrat hur mycket inlägg jag har skrivit i de övriga forumena förutom i Musik/Media som jag skrivit mest i. det har jag också undrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Mmm, det vore roligt att kunna hålla reda på faktist. Jag tycker vi borde skapa en sån där lista där man kan se hur många inlägg man skrivit i ett sub-forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 skulle va kul om nån tog tag i deytochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Vore roligt men på tok för jobbigt för admin skulle jag tro :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Varför skulle det bli så jobbigt? Han sitter inte och fixar varje medlem för sig. Hoppas denna idée går igenom, den är rolig, jag är nyfiken var jag skrivit näst mest :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 för att admin/moderatorerna ska se det ska jag anmäla då eler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Nej, nej, skicka admin eller någon av moderatorerna ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 hehe jag har gjort FuskaMynt ( 720 inlägg / 35% av medlemmens inlägg ) stolt över det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det var ju inte det som var frågan... <_< Hoppas detta kommer i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.