Megaklumpen Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 [sWE]Megaklumpen kmr jag att heta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 [sWE]Megaklumpen kmr jag att heta Okej men Hallo! OM puck0 ZL Suppermario vill vara medpå tävlingen nästa dag får dem det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 va? fattar inte riktigt va du skrev XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 va? fattar inte riktigt va du skrev XD vi har en tävling på tisdag också! Intresserad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag har addat din msn, Jag heter [TWBD] Potatisen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Dålig timing. Kom nyss på att jag ska ut och segla med min brorsa, och kommer kanske vara borta i 2 dagar. Så jag kanske inte kommer vara med. Men jag kan ändå hinna spela imorrn eller på tisdag. Redigerat 18 Juni 2006 av MagiskaBarnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Asså ursäkta att jag går offtopic, men tror du vi vill veta vad du ska göra efter du seglat iväg??? Skulle inte tro det ;) Detta är CS-HL Forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Krans-Dans, kommer man vinna priser på Tisdag också? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Krans-Dans, kommer man vinna priser på Tisdag också? ;D LÄS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 kan vi inte ändra tiderna till 18:00 lr något sånt för 15-16:00 e lite för mit på dagen. :/ kan tyvär inte på tisdagen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Vilken tid e de imorrn? Men ja anmäler mejj om de finns nån plats kvar tills imorrn då... fast då kör vi nån kul bana å i nån Dust eller nått!!<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Ojdå, fredag ^^ jag kan inte vara med. Kan vi inte ta onsdag?? snälla? Redigerat 20 Juni 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg