Amaeli Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Kanske ska köpa ett och undrar till er som har om det var värt pengarna eller om jag ska vänta till dom sänkt priset lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 köp o läs andra ämnen !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 nej jag tror ingen ongrarsitt köp, men jag ångrar att jag köpte monster hunter freedom det sög hård så jag ska lämla tillbaka det immorgon (har kvittot) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag ångra mit psp köp, eller jag fick det rättare sagt men jag har inte så måpnga bra spel men jag tycker det inte är så roligt faktiskt... :/ kan någon tipsa på ett riktigt bra rpg till psp? Då kanske jag kommer tycka att det är bra igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ångrar inte mitt PsP köp. Använder det till att kolla på film, spelar nästan aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 jag ångra mit psp köp, eller jag fick det rättare sagt men jag har inte så måpnga bra spel men jag tycker det inte är så roligt faktiskt... :/ kan någon tipsa på ett riktigt bra rpg till psp? Då kanske jag kommer tycka att det är bra igen. SOCOM ! lira online och göra uppdrag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) jag ångra mit psp köp, eller jag fick det rättare sagt men jag har inte så måpnga bra spel men jag tycker det inte är så roligt faktiskt... :/ kan någon tipsa på ett riktigt bra rpg till psp? Då kanske jag kommer tycka att det är bra igen. Okej tack ska kolla upp det faktisk så är jag inte sugen på krigsspel, vill helre ha ett långt och bra rpg. skulle jag nog behöve eftersom jag ska resa en bra bit snart och då vill man inte stirra ner i golvet baraa :S Redigerat 19 Juni 2006 av ポケットモンスタクリスタルバージョン Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 jag kan inte ångra mitt köp eftersom ja fick det men jag tycker att psp e skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Har dock inte PSP men det verkar inte finnas så många spel till PSP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Har dock inte PSP men det verkar inte finnas så många spel till PSP! jo då det finns många men inte om man jämför med ds eller någon annan nintendo consol. Jag tycker att man ska köpa ett ds i stället för psp om man är ute efter att bara spela (då kan man ju spela gba spel också ;) men psp är mer en media maskin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Nej jag tycker det var helt ok . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ångrar köpet. Håller på att sälja mitt Giga PAck, nån som vill köpa? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg