Shyguy Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Jag har hört att det finns en hemlig boss på super mario sunshine.Den heter ricco gurdian.Var finns den och hur dödar man den.HJÄLP!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Den finns inte. Gå inte på allt du hör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 instammer bli inte so upprord over minsta skvaller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag har hört att det finns en hemlig boss på super mario sunshine.Den heter ricco gurdian.Var finns den och hur dödar man den.HJÄLP!!!!!!! Polismännen är inga bossar... De gör dig inget illa... Han står ju bara där vid flygplattan... :cool: Den ända bossen i Ricco Harbour är Blooper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shyguy Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Hmpf!!!Då har min kompis ljugit för mig...igen. :angry: Redigerat 2 Juli 2006 av Johan Bergström Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Som sagt, den enda bossen i Ricco harbor är Gooper Blooper (stavning?). Eftersom tråden inte kommer leda någon vart låser vi. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg