dead Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 vars ska man söka då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ni blir upptäckta till slut ändå. Skulle vara många fler med 99 i någon skill om det gick att hålla på hur länge som helst, oupptäckt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Beror på hur man använder programmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det märks vilka som är botar. ofta brukar dom vara i level 3 och ha ett oseriöst namn säger ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Om man skapar ett NOOB account med (Auto-Miner) blir enns main bannad då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 om du kör från samma ip eller tradar bra saker från nooben till din main är risken stor! ok det är ett fuskforum, men det är inte okej OM MAN BRYTER MOT REGLERNA NÄR MAN FUSKAR (ursäkta caps måste skriva så att dom förstår, jag tvivlar på att dom gör det nu) runescape har regler, ta er tid o läs dom, om ni är läskunniga vill säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Ordet "FUSKA" betyder faktist "Att bryta mot reglerna". Adda mig gärna på Runescape =] Zhadow23 http://sig.runeweb.net/sig/6/Zhadow23.png Redigerat 26 Juni 2006 av mackson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Det finns auto wc också! Pma mig om du vil ha hemsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg