Hoppa till innehåll

Auto Miner

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Välkommen till Biggest Looooser för folk som inte kan stava eller tänka själva, Dezen är eran host, och jag är speakern RaDiVaX..

Förste man ut är "kill for money"

- HäEJ jäG Tr0R Jääg ÄÄr C00lo ch due Är n00B ,DinA DumAh n00Bbb!! n0+0B1!13"

Jaäg trör ätt jag är Cööl ätt jäg skrytär över säker som inte har hänt....

Andre man ut är "Jimpa_93"

- Heeeeeej, jag är wannabe runescape mod, jag tror jag är cool eftersom jag hotar folk igenom att reporta men jag vet att det aldrig lär hända eftersom jag inte har några bevis..

Tredje man ut är "Admin wehe"

- Tjenaaaah jag är c00l jag är wannabe admin, typ jag kommer inte på något bättre namn, så jag är Admin WÄääÄHÄÄÄÄÄFULÄÄÄÄÄÄÄ

Vinnaren äär!

KILL FOR MONEY

För hans stora dumhet och inte kan stava, det är f*n värre än en tjock tysk som lär sig svenska på en gatukök

Jag bryr mig inte om jag blir bannad över detta, men jag är trött över folk som alltid ska hålla på och fjanta och ska säga vem som är coolast osv..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lägg ner. Gå och bråka om det här som dom små fjärtar som ni är någon annanstans.

Admin Wehe, ja, det finns autosmithers Du kan ju söka på google och se om du finner någon. Har för mig att det finns autosleepers också. Kolla länken jag postade innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Omg, vad ska man med ett fuskforum till om inte fusk :huh:, näää juste! Så snacka inte om att ni hatar cheaters! eller helt enkelt dra till något anticheatforum!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lägg ner. Gå och bråka om det här som dom små fjärtar som ni är någon annanstans.

Admin Wehe, ja, det finns autosmithers Du kan ju söka på google och se om du finner någon. Har för mig att det finns autosleepers också. Kolla länken jag postade innan.

Vad f*n gör den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...