Hoppa till innehåll

Sims 2 Fusk?hur?

Carrro

Rekommendera inlägg

När ska man skriva in fusken?Är det medans man spelar lr?Har provat o skriva in fusken både medans jag spelar o när jag inte spelar men det funkar ju inte.Ska man skriva in nån kod för att öppna nån fusk-ruta eller vad? Kan någon hjälpa mig? Redigerat av Carrro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, så här gör du:

Först pausar du spelet, sen trycker du på L1 R1 Up X R2 då unlockar du Gnome, sen använder du Gnome för att aktivera dom andra fusken.

när du säger att jag ska pausa spelet menar du då att jag ska trycka på startknapen eller ska jag bara typ hålla in L1?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte kört Sims 2 till PS2, men du ska iaf pausa spelet så det stoppas, så jag gissar på startknappen. Sen så gör du som jag skrev.

okej, men för o pausa spelet så måste man antingen hålla in L1 knappen o gör jag det så kan jag ju inte slå in fusk koden eller så måste man trycka på start knappen o när man då slår in koden så det enda som händer är att man går in på dom sakerna där när man trycker på X (som ju är med i fusk koden)..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns många som gör det. Eller råkar göra.

Aja, Carro har du prövat utan att pausa?

Ja, jag har prövat utan o pausa men det funkar inte man bara går in på en massa saker när man trycker på dom knapparna som e med i koden,vet inte hur jag ska göra för att det ska funka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...