Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

tjena, min mic i datan har slutat fungera, det är antagligen en port som är stängd , men ja hittar inget. den har funkat innan och sen har min brorsa startat något så den blockas. är de någon som vet felet ?. ja har ett soundblaster augility 2

Skrivet

tjena, min mic i datan har slutat fungera, det är antagligen en port som är stängd , men ja hittar inget. den har funkat innan och sen har min brorsa startat något så den blockas. är de någon som vet felet  ?. ja har ett soundblaster augility 2

Har du kollat värkligen så att inte Soundblaster augility 2 är blockat eller nåt då? Kolla kontrollpanelen oxå...
Gäst newnameguy
Skrivet

Omd u har kopplat inte nya högtalare så kan det vara felet, kontakta mig via pm om du har gjort det. Då kan jag hjälpa dig :)

Skrivet

ja har ett creativ 6.1 men det är ju inte de som är felet !!! dom fungerar ju fint . det är micen i mitt headset som inte fungerar i den datan , sätter ja i den i annan data så fungerar den så det äre inte de som är felet. ja får ut ljud genom headsetet också :S

Gäst AntonJ3000
Skrivet

Dubbelklicka på den lilla ikonen i högra hörnet(start menyn) - altenativ - egen skaper - inspelning -ok -prova olika

kanske funkar,har inte testat men kanske funkar :P

Skrivet

Ge honom alternativ. Han kanske inte har någon ikon i nedre högra hörnet.

Gold Pidgey menar ljudegenskaper. Gå in på kontrollpanelen om du inte har någon ikon i hörnet och leta upp "Ljud och ljudenheter".

Gäst Keyser_Soze
Skrivet

kontrollpanelen -> Ljud och ljudenheter -> Röst -> Testa maskinvara (eller nåt sånt)

Eller så kan du ju kolla så att du kopplat rätt^^ Ljud = grönt hål Röst = Rosa Hål ^^

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...