Paranoxx Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 tjena, min mic i datan har slutat fungera, det är antagligen en port som är stängd , men ja hittar inget. den har funkat innan och sen har min brorsa startat något så den blockas. är de någon som vet felet ?. ja har ett soundblaster augility 2 Citera
Jason__Voorhees Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 tjena, min mic i datan har slutat fungera, det är antagligen en port som är stängd , men ja hittar inget. den har funkat innan och sen har min brorsa startat något så den blockas. är de någon som vet felet ?. ja har ett soundblaster augility 2 Har du kollat värkligen så att inte Soundblaster augility 2 är blockat eller nåt då? Kolla kontrollpanelen oxå... Citera
Gäst newnameguy Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Omd u har kopplat inte nya högtalare så kan det vara felet, kontakta mig via pm om du har gjort det. Då kan jag hjälpa dig :) Citera
Paranoxx Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2006 ja har ett creativ 6.1 men det är ju inte de som är felet !!! dom fungerar ju fint . det är micen i mitt headset som inte fungerar i den datan , sätter ja i den i annan data så fungerar den så det äre inte de som är felet. ja får ut ljud genom headsetet också :S Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Dubbelklicka på den lilla ikonen i högra hörnet(start menyn) - altenativ - egen skaper - inspelning -ok -prova olika kanske funkar,har inte testat men kanske funkar :P Citera
ELF Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Skrivet 22 Juni 2006 Ge honom alternativ. Han kanske inte har någon ikon i nedre högra hörnet. Gold Pidgey menar ljudegenskaper. Gå in på kontrollpanelen om du inte har någon ikon i hörnet och leta upp "Ljud och ljudenheter". Citera
Paranoxx Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Juni 2006 jo det har ja testat med, och ljudinställningar i augillity programet också men det fungerar ej :S Citera
Gäst newnameguy Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Skrivet 22 Juni 2006 Men har micen fungerat förut med de högtalare du har??? Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Skrivet 22 Juni 2006 kontrollpanelen -> Ljud och ljudenheter -> Röst -> Testa maskinvara (eller nåt sånt) Eller så kan du ju kolla så att du kopplat rätt^^ Ljud = grönt hål Röst = Rosa Hål ^^ Citera
Paranoxx Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2006 hahaha . nu funkar den tror ja :S tafck alla Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.