Hoppa till innehåll

Micen Blir Blockad


Paranoxx

Rekommendera inlägg

tjena, min mic i datan har slutat fungera, det är antagligen en port som är stängd , men ja hittar inget. den har funkat innan och sen har min brorsa startat något så den blockas. är de någon som vet felet  ?. ja har ett soundblaster augility 2

 

Har du kollat värkligen så att inte Soundblaster augility 2 är blockat eller nåt då? Kolla kontrollpanelen oxå...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja har ett creativ 6.1 men det är ju inte de som är felet !!! dom fungerar ju fint . det är micen i mitt headset som inte fungerar i den datan , sätter ja i den i annan data så fungerar den så det äre inte de som är felet. ja får ut ljud genom headsetet också :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Dubbelklicka på den lilla ikonen i högra hörnet(start menyn) - altenativ - egen skaper - inspelning -ok -prova olika

 

kanske funkar,har inte testat men kanske funkar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ge honom alternativ. Han kanske inte har någon ikon i nedre högra hörnet.

Gold Pidgey menar ljudegenskaper. Gå in på kontrollpanelen om du inte har någon ikon i hörnet och leta upp "Ljud och ljudenheter".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keyser_Soze

kontrollpanelen -> Ljud och ljudenheter -> Röst -> Testa maskinvara (eller nåt sånt)

 

Eller så kan du ju kolla så att du kopplat rätt^^ Ljud = grönt hål Röst = Rosa Hål ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...