Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Det händer väl oftare att man får virus på PC istället för Mac... Pc e ju "vanligare" Eller? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man kan inte få virus till mac, finns inga, ingen vill lägga tid på att göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Holler med inte många som andvänder mac så dom gör till pc istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Holler med inte många som andvänder mac så dom gör till pc istället! Ja.Helt rätt så alla med Mac kan faktist känna sig stolta...No Virus,No Shit :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det är bara för att ingen vill göra virus till en sån skitmaskin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det är bara för att ingen vill göra virus till en sån skitmaskin jaså så mac är en skitmaskin, hm, jag undrar då hur G5 kan vara världens snabbaste person dator :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vad är G5? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vad är G5? G5 heter den snabbaste macen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Skitsamma man behöver ingen monsterdata för att vara inne på internet. Men min data med 128 mbit i ram och något tnt2 i grafik kort spöar allt...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kh31d4r Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 varför tror folk att PC = windows = massa virus? om man kör linux(eller ngt annat *nixsystem eller *BSD) så slipper man åxå virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 eftersom det finns mindre mägnd som andvänder mac så orkar man inte men i framtide så tror jag nog att det kommer att komma, och då kommer alla typ spel och design företag som andvänder macintosh IMac att skita ner sig:) eftersom det knappt finns någon virus program till macintosh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (Darth Ratchet @ 08/02-2004 21:20:36) det är bara för att ingen vill göra virus till en sån skitmaskin jaså så mac är en skitmaskin, hm, jag undrar då hur G5 kan vara världens snabbaste person dator :P mac e skiiiit! pc rockar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg