PUR4FAX Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 HJÄLP mig !!!!!! :o mina skinns går inte att använda!!!! behöver hjälp!!!! jag har laddat ner dom men dom funkar inte snälla kan någon hjälpa mig!!??? :cry: den som svarar är :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 CS skins? Har du läst readmefilen om det följde med en om var du ska lägga filerna? Om jag har rätt så ska dom läggas i en mapp som heter ''models'' Som ett exempel, typ: Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike\models\ Och sen beror det på vilken skin du laddade ner. heter den _Shields ska du lägga den i Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike\models\shields\ Fast jag vet inte riktigt, pröva. Fast lyssna på någon annan -___- HERREGUD!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag har försökt!! :( och jag menar css skins.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Ifall du laddar ner ett skin till colten från t.ex: www.fpsbanana.com så ska du extrahera alla .mdl filer till C/:Program>valve>steam>steamApps>dittaccountname/email>Counter-strike>cstrike>Models. Ifall det skulle följa med .wav filer så ska dom in i C/:Program>valve>steam>steamApps>dittaccountname/email>Counter-strike>cstrike>sounds>weapons. Hoppas att det ska funka för dej nu ;) När jag ändå är igång så kan jag berätta att ifall du ska ha ett player skin gör du likadant fast i modelsmappen går du vidare till players och senare en mapp som heter t.ex; 'Artic' eller vad du nu valde för skin. Vill du även ha en spray så ska du ladda ner valfri spray från en hemsida. Det speciella med sprayer är att dom är i .wad så du kan inte bara ta en som du kan inte googla efter bilder. När du har en spray se till att den heter tempdecal.wad. Gör den inte det så är det bara att döpa om den. Sen lääger du den i C/:Program>valve>steam>steamApps>dittaccountname/email>Counter-strike>cstrike. På Cs:s gör du likadant fast går vidare in på Counter-strike: Source mapperna... /w0rLdBuGG P.S. Nu är jag väl ändå :cool: ? Redigerat 18 Juni 2006 av w0rLdBuGG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Funkar de me skins till CZ oxå?? För jua har laddat ner skins till de men fattar inte hur man gör för att få dem å funka!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 JO du är :cool: nu!!!!!!! :D Jag har inte wav. utan WINrar!!! :( :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 JO du är :cool: nu!!!!!!! :D Jag har inte wav. utan WINrar!!! :( :bah: Ja men .wav är en ljudfil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 JO du är :cool: nu!!!!!!! :D Jag har inte wav. utan WINrar!!! :( :bah: Otur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 du har fel och säkert software! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICO THE KING Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Ifall du laddar ner ett skin till colten från t.ex: www.fpsbanana.com så ska du extrahera alla .mdl filer till C/:Program>valve>steam>steamApps>dittaccountname/email>Counter-strike>cstrike>Models. Ifall det skulle följa med .wav filer så ska dom in i C/:Program>valve>steam>steamApps>dittaccountname/email>Counter-strike>cstrike>sounds>weapons. Hoppas att det ska funka för dej nu ;) När jag ändå är igång så kan jag berätta att ifall du ska ha ett player skin gör du likadant fast i modelsmappen går du vidare till players och senare en mapp som heter t.ex; 'Artic' eller vad du nu valde för skin. Vill du även ha en spray så ska du ladda ner valfri spray från en hemsida. Det speciella med sprayer är att dom är i .wad så du kan inte bara ta en som du kan inte googla efter bilder. När du har en spray se till att den heter tempdecal.wad. Gör den inte det så är det bara att döpa om den. Sen lääger du den i C/:Program>valve>steam>steamApps>dittaccountname/email>Counter-strike>cstrike. På Cs:s gör du likadant fast går vidare in på Counter-strike: Source mapperna... /w0rLdBuGG P.S. Nu är jag väl ändå :cool: ? MEN HUG GÖR MAM OM MAN HAR SRCDS SERVER ¨PÅ CSS ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg