Hoppa till innehåll

Italien-usa

Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Men det ska inte gå ut på att slumpa bort alla Italiens ytor. Är det rätt att glid tackla Pirlo när han är på väg att skjuta ett skott?

Han fick dobbarna på vristen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det ska inte gå ut på att slumpa bort alla Italiens ytor. Är det rätt att glid tackla Pirlo när han är på väg att skjuta ett skott?

Han fick dobbarna på vristen.

det måste ha gjort ont

det såg lite komsikt ut när man fick se han ""dobarna satt fast i benet hehehe det såg komiskt ut.

Redigerat av Blizzey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Amerikanarnas målvakt var ju matchens höjdpunkt.

Han var överlägsen alla skott!

Dessutom såg ni vilka långa utsparkar han sköt?

De gick ju ända till Buffon, helt sant!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag var imponerad på USA's målvakt. Kesey är ju underbart bra. Smidig, snabb. Han tog tillåmed returen när Alessandro Del Piero skulle skjuta in. Han hoppade upp som om inget hade hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Jag var imponerad på USA's målvakt. Kesey är ju underbart bra. Smidig, snabb. Han tog tillåmed returen när Alessandro Del Piero skulle skjuta in. Han hoppade upp som om inget hade hänt.

Det var inte han som tog returen, utan skottet tog på en spelare.

Men räddningen var ju snygg, Del Pieros volley var ju perfekt siktad men ändå tog han den.

Underbart, snart tar han över statusen som världens bästa målvakt och dessutom en amerikanare!

Intresset för soccer kanske visar sig mer då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte riktigt att det kommer få USA att engagera sig mer i Fotboll då de har fullt upp med andra "viktiga" sporter som tex Basket och Friidrott.

Kesey kommre förmodligen att flytta till någon "större" klubb i Europa där han förmodligen kommer att bli ännu bättre.

Dock så har de största klubbarna redan bra målvakter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...