Hoppa till innehåll

Bäst Som Human ?

Eldir

Rekommendera inlägg

Jag tycker Mage är en av dom lättaste klasser jag någonsin spelat. De bästa är att speca Frost när du levlar för att frost drar inte lika mycket mana som te.x fire. men fire går att speca men du får du vara noga med hur du använder dina Spells. Arcane är den specen som skadar mest så om du specar de i lvl 80 komemr du nog in i fina raids :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Humans är bäst som PvP och Paladins är inte dugg lika Warriors. Warriors har massa attack abilities medan paladin slåss vanligt(Crusader Strike om Retr spec) och använder spells.

Jo men tråden är från 2006.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej:P

jag funderar på en rogue eller paladin.

Borde inte Night Elf ha bäst stealth som rogue för dom har ju shadowmeld, eller vilken ras är bäst som rogue??

Det ska va Ally

Redigerat av PH123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Basera valet av ras på den du gillar mest istället för att enbart kolla på statsen och racial skills. Enligt mig borde du välja antingen human, dwarf eller night elf då gnome rogues ser ut som speedade små bebisar med skägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Basera valet av ras på den du gillar mest istället för att enbart kolla på statsen och racial skills. Enligt mig borde du välja antingen human, dwarf eller night elf då gnome rogues ser ut som speedade små bebisar med skägg.

lol, det är ju race skills/stats man borde kolla på om man ska spela seriöst..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...