DS ÄGER FETT!!! Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 vem är coolast i star wars? jag tycker chewbacca. vilken film är bäst? jedi eller sith? bästa vapen? :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Master Windu är ju fett coolast, den enda svarta i jedi-rådet. *Fniss. Tycker att den sista filmen är då bäst, (7:an) då bumbibjörnarna kommer fram. Föredrar Jedi's, synd bara att inte att brain-head (han med stort huvud) hade ett rosa lasersvärd, skulle varit coolt. Tycker att Chewbaccas armborst är bäst, med en väldigt kraftig effekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Jag tycker att Greve Dooku är frän men coolast är **Darth Vader** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Grymmast är ju Darth Vader :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Darth vader tror jag nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 §1.13 Köp omröstningskort istället Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg