Mikael Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 När jag gick in på forumet såg jag att jag hade -3, varför hade jag de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Konstigt. Regelbrott kanske. Eller så har du försökt sno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag har inte försökt, eller snott någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag har snott poäng 2 gånger och klara det båda gångerna.Först snodde jag 200 sen 1000p. :D :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Och nu försökte jag sno 400p och jag klarade det igen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 :( Nu klarade jag det inte :( .Jag förlorade 600p :( Men jag har 800p kvar :) .Men inte lika mycket som 1500 :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Synd! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 :( Nu klarade jag det inte :( .Jag förlorade 600p :( Men jag har 800p kvar :) .Men inte lika mycket som 1500 :( :( Överdrev du inte lite me´d :( och :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jo spamm i smilies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Mikael någon har väl snott poäng ifrån dej:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Mikael någon har väl snott poäng ifrån dej:P Man kan väl itte få minus av att nån snor. Förresten jag har kommit på ett annat regelbrott Silver Star gjorde. Dubbla inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.