MegaMartin Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ungefär, ja. Struggle är en kontaktattack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ungefär, ja. Struggle är en kontaktattack. Jaha det kanske är då han skadar sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Men den funkar inte på spökpokemon väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 joo... det står inte på Serebii.net, om nån kan kolla på spelet kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hmm...konstigt det borde göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jag antar att den gör de - annars ligger man risigt till om man har slut på PP till alla moves och slåss mot spöken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jo men den måste väl funka mot alla pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) Jo, det funkar på Ghost-Pokémon. Jag var i Battle Factory, och min sista Pokémon var Gengar. Jag mötte en ursvår Blissey, som var så feg (det var också motståndarens sista Pokémon). Den använde först Double Team hela tiden, så jag kunde nästan inte attackera den. Sen använde den Softboiled varenda gång jag attackerade den. Men slutligen fick den slut på sina attacker, och jag trodde också att Struggle inte skulle fungera på min Gengar som är en Ghost-typ. Men det funkade. Som tur var bar Gengar en Leftovers, så det skadades knappt något. Till slut svimmade Blissey. Redigerat 22 Juni 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 men smergle kan ju en attek där han målar av andra attacker jorde den mot magigarb sen kunde den bara spasch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Han kan väl bara sketch eller vad den heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jo, det funkar på Ghost-Pokémon. Jag var i Battle Factory, och min sista Pokémon var Gengar. Jag mötte en ursvår Blissey, som var så feg (det var också motståndarens sista Pokémon). Den använde först Double Team hela tiden, så jag kunde nästan inte attackera den. Sen använde den Softboiled varenda gång jag attackerade den. Men slutligen fick den slut på sina attacker, och jag trodde också att Struggle inte skulle fungera på min Gengar som är en Ghost-typ. Men det funkade. Som tur var bar Gengar en Leftovers, så det skadades knappt något. Till slut svimmade Blissey. Ok,jag hade för mig att den inte funkade på ghost pokemon men om du är 100% säker så litar jag på dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ok nu tror jag att han vet vad struggle är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg