hades_932 Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 Har för ett tag sen fått en ny webcam men fattar inte hur jag ska installera den? Ska man bara koppla in den och sätta i skivan eller ska man på nåt sätt gå in på Lägg till/ Ta bort program? Skulle uppskatta hjälp snabbt... Citera
lithium Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 tryck in skivan och instalera det som ett vanligt spel Citera
Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 när du instalerar så ska du inte ha webbcamen ikopplad till dom säger till. Citera
ThePunisher Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 när du instalerar så ska du inte ha webbcamen ikopplad till dom säger till. lol, jag har problem me att installera min webcam, det är det att jag kopplade in kameran först, sedan la jag i skivan... är allt sabbat sedan efter det då eller? Citera
nico Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 Nej inte nödvändigtvis. Prova högerklicka på Den här datorn > Egenskaper > Maskinvara > Enhetshanteraren och leta upp kameran där, borde ligga under "Bildenheter". Markera den, högerklicka och välj avinstallera. När det är klart använder du skivan för att installera drivaren och sedan stoppar du in kameran. Citera
ThePunisher Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Nej inte nödvändigtvis. Prova högerklicka på Den här datorn > Egenskaper > Maskinvara > Enhetshanteraren och leta upp kameran där, borde ligga under "Bildenheter". Markera den, högerklicka och välj avinstallera. När det är klart använder du skivan för att installera drivaren och sedan stoppar du in kameran. tusen tack, ska testa :) så, jag har avisntallerat sj*vla webcameran nu, men när jag stoppar in cd:n och klickar på "install" så vill inte installationen starta... Redigerat 20 Juni 2006 av Boba-Fett Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.