Hoppa till innehåll

Omfg


Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Istället för att låsa en massa trådar här i Allmänt så ska ni mods kolla mycket ordentligare i debatt forumet. Fullt med kränkningar ska ni veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det du tar som en kränkning behöver inte någon annan ta som en kränkning utan bara ett vanligt argument. Tröskeln för hur känslig man är är olika och det är omöjligt att bedöma så att alla blir nöjda. "Dummer" kan jag ta som kränkande medan någon annan inte bryr sig alls om han/hon blir kallad för "j*vla idiot" exempelvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det du tar som en kränkning behöver inte någon annan ta som en kränkning utan bara ett vanligt argument. Tröskeln för hur känslig man är är olika och det är omöjligt att bedöma så att alla blir nöjda. "Dummer" kan jag ta som kränkande medan någon annan inte bryr sig alls om han/hon blir kallad för "j*vla idiot" exempelvis.

 

Men det är f*n skit många rassar där.

 

Dem brukar f*n säga, de ska f*n sticka till sitt j*vla fula land osv.

Vissa värderar raser där borta.

 

Men några av er mods kanske håller med dem så ni bryr er inte.

 

Ni kan åtminstånde skriva. Fortsätt inte med ''Blablabla''.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det du tar som en kränkning behöver inte någon annan ta som en kränkning utan bara ett vanligt argument. Tröskeln för hur känslig man är är olika och det är omöjligt att bedöma så att alla blir nöjda. "Dummer" kan jag ta som kränkande medan någon annan inte bryr sig alls om han/hon blir kallad för "j*vla idiot" exempelvis.

 

Puck0 har fullkomligt rätt, invandrare tilltalas nedvärderande och kränkande, ni bör titta in vissa av trådarna ibland som tex "Den Blomstertid Nu Kommer Är Rasistisk?!".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det du tar som en kränkning behöver inte någon annan ta som en kränkning utan bara ett vanligt argument. Tröskeln för hur känslig man är är olika och det är omöjligt att bedöma så att alla blir nöjda. "Dummer" kan jag ta som kränkande medan någon annan inte bryr sig alls om han/hon blir kallad för "j*vla idiot" exempelvis.

 

Kan du ge mig ett antal länkar till sådana inlägg av olika personer så ska jag se vad som borde göras. Eftersom att det enda i anmälningsväg som verkar kommit in sedan den 17:e verkar vara en anmälan, efter det har en varning delats ut och ett inlägg om att gå tillbaks till ämnet istället postats.

 

Titta in i? Hur "tittar man in" i en 15-sidors tråd med genomsnittslängd på inläggen en fjärdedels A4 sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det du tar som en kränkning behöver inte någon annan ta som en kränkning utan bara ett vanligt argument. Tröskeln för hur känslig man är är olika och det är omöjligt att bedöma så att alla blir nöjda. "Dummer" kan jag ta som kränkande medan någon annan inte bryr sig alls om han/hon blir kallad för "j*vla idiot" exempelvis.

 

Tror du jag blev glad när jag såg attacken mot WTC? Står muslimer högra än oss andra, alla måste följa deras lagar,regler och värderingar.

 

EDIT: Vi tar den här bilden t.ex. http://www.uriasposten.net/pics/JP-011005-...ed-Westerga.jpg

Den säger ganska mycket, varför tror du att man har fått den bilden av muslimer för? Anses detta som en kränkning eller är det bara fakta.

 

"Vi blir kränkta av denna bild, Muhammed ser ju ut som en självmordsbombare, kom så går vi o spränger folk som tycker att detta är roligt"

---------------------------------------------------------------

Yttrandefrihetsgrundlagen och Tryckfrihetslagen! Tryck upp bilderna i varenda j*vla blaska som finns. Ta religionen dit man kommer. Säger som Helge, är nånting jag hatar så är det religiösa fanatiker.

 

Finns ännu mer. Orkade inte ta alla. Du ska in i islamer/muslimer bråkar tråden så ska du få.

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst låter detdär inget vidare, men Islamer/araber bråkar tråden är 51 sidor lång och det är praktiskt omöjligt att titta in i en sådan tråd om man inte varit med i debatten från början. Enda chansen är anmälningar. Det anmäls väldigt mycket men personligen har jag inte sett någon anmälning mot något inlägg i den tråden, även om någon annan naturligtvis kan ha gjort.

Sedan är gränsen mellan debatt med hårda argument och rena kränkningar kan vara rätt liten ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Tycker du inte att det här är kränkande. Den nordiska rasen är värdare än den från mellanöstern osv.

 

Hahahahhaha, de får sticka till sitt eget land och rida på kameler och leva på krossad sten och grus. Tror du inte det är jobbigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...