Hackr Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Det kan nog va en bra idé...Tror inte att IT är speciellt roligt Själv går jag Hotell & Restaurang. Redigerat 8 Juli 2006 av Hackr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Det kan nog va en bra idé...Tror inte att IT är speciellt roligt Själv går jag Hotell & Restaurang. Det beror ju på vad man tycker är kul. Jag gillar datorer och tycker det är skitskoj med IT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag ska gå NV/NV nu och dator inriktning på högskola/Universitet Men MB om du vill lära dig datorer och IT och har en j*vla diceplin ska du gå It-gymnasiet kista/rissne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 jag börjar 9:an nu efter sommaren, så det ska snart väljas. olika linjer jag funderar på är Media/it, svetsning (vet inte va linjen heter) och ljud & ljus sistnämda värkar skit kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag tror jag ska gå IT. Jag älskar sådant. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 MB: Vadå tror? Du är 23 år! Går du på typ Chalmers eller fortsatte du på Gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag är 15 >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Du har alltså två personligheter. Dena ena är 15 och den andra är 23 :P Till ämnet: Jag byter inte riktlinje. Jag är hundra på att jag ska gå datorlinjen. Då blir det avancerad robotprogrammering:) Jag får ha småbyggen som hobby :cool: Kan ju t.ex bygga en robot med endast 12 transistorer eler vad det nu var en snubbe gjorde. Såg det på Discovey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Coolt, jag ska ta IT. Har bestämt mig nu tror jag. Kommer dock inte ha några av mina klasskompisar, kommer börja i en helt ny klass. GAHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Samma... ingen kommer typ gå i min klass :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag var den ända i min klass som började på EL-programmet. Men efter ett tag så fick jag vänner :) Det finns alltid någon som man blir vän med, mer eller mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jo, det är sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.