Anderlecht91 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Visst kan han bli proffs. Chippen var sämst i sitt lag o fick sitta på bänken hela matcherna nät han var 15. Men när han var 16 kom utvecklingen skitfort och då spelade han med Mjällbys a-lag i division 1, som då var Sveriges andradivision. Och Rami Shaaban blev inte målvakt förrän han var 15 år. Och Thomas Ravelli blev inte målvakt förrän han var 13. Peter Crouch spelade i IFK Ängelholm när han var 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Jag är 12 år och är inte jättebra på fotboll men jag kan reglerna och jag har jättebra skottstyrka och har bra kroppsstyrka. Jag vill bli fotbollsproffs och jag vill börja ett lag men jag är nervös vad ska jag göra? För syns skull. Inte många proffs i t ex NFL väger under 100 kilogram. Alla väger lika mkt så det kvittar. Alla kunde vägt 50 kilo istället, så skulle det inte vara nån skillnad spelmässigt. I proffskarriär handlar det om teknik, teori, media och psyke. I U16 handlar det om att vara wild, att springa och att inte tycka om någon. Seriöst. ~ För att prata om tråden i sig så säger jag bara "Spela fotboll, ta chanser och försök bli upptäckt". Den som syns döms. Redigerat 13 Augusti 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 fråga någon komspis(som spelar fotbol) om du kan komma och tränna med dom visst kan du bli proffs kanske inte världsjärna med proffs kan du nog bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 När du är ute i fritiden och inte ska göra någon aktivitet eller bara chilla med kompisarna ha bollen framför dig. Kanske övar bollkontrollen lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag är 12 år och är inte jättebra på fotboll men jag kan reglerna och jag har jättebra skottstyrka och har bra kroppsstyrka. Jag vill bli fotbollsproffs och jag vill börja ett lag men jag är nervös vad ska jag göra? klart att han kan bli proffs fast han bara e 12 år .. :S han har all chans bara träna träna. byta till e riktigt bra bra lag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.