isMaNnen Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Hej, jag har startat ett spel som är The legend of zelda baserat.. namnet är doc inte besämt ännu.. och nu söker jag en programerare.. spelet är gjort i Game maker! Spelet är väldigt ny startat.. har bara hunnit skaffa fram lite sprites och gjort banan vars man börjar (se bild längst nere) och spelet kommer ha The minish cap grafik Så jag undrar bara.. vill nån vara med och hjälpa lite? adda mig på msn : [email protected] http://img210.imageshack.us/img210/9306/screenshot14vx.jpg** BETA BETA BETA: http://files.filefront.com/Heros_time_beta...;/fileinfo.html Redigerat 25 Juni 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Inte för att va taskig eller så. men den där banan fick mig verkligen att gråta över att den var inge snygg alls. visst kreavitet e bra men den e så detalj lös. vart e blommorna? vart e känslan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Inte för att va taskig eller så. men den där banan fick mig verkligen att gråta över att den var inge snygg alls. visst kreavitet e bra men den e så detalj lös. vart e blommorna? vart e känslan? Ja du grider... jag håller med, jag kan nog göra såna "banor" eftersom jag har gjort liknande i att pokem on spel man jag hat inte lust nu, tyvärr :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) kan skicka hela banan om ni vill.. :/ vänta.. http://img63.imageshack.us/my.php?image=denrintede9on.jpg jag blev faktist nöjd!!!!!! Redigerat 20 Juni 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 kan skicka hela banan om ni vill.. :/ vänta.. http://img139.imageshack.us/img139/8868/denrintede8hj.jpg jag blev faktist nöjd!!!!!! Snyggy men bara några deyalijer, 1. Nåy svart streck vid trapan nedanför link 2. trädet längst till vänster precis nedanför "floden" 3. Dom avsågade träden vid guben som sågar 4. Längst up på floden till höger sakans en sån där sand? kant som resten av floden har 5. floden lägst ner till höger saknar också en sådan kant 6. vad sägs om fler ditaljer som tex mer blommor,fiender?,någon/några skyltar, några vakter vid slotet? och mer ditaljer, det ser så tråkigt ut ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) joo ska stoppa vakter har jag tänkt.. och fiender.. sen så är banan klar.. och när man går upp dära ska man komma tilll en stad.. ;P Edit: Jag har fixat dem sakerna nu.. tack för att du sa till om dem.. :) Redigerat 20 Juni 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag tycker att det ser skitbra ut, eller är det bara det att jag är så otroligt dålig på game maker? Men jag tycker att det ser fint ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 tackar! äntligen nån som håller med.. :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag skulle gärna vilja vara med och arbeta med ditt spel, men jag har fullt upp med mitt eget spelprojekt. Jag gillade mapen. Snygg och stor. Fixa till lite blommor, vakter och kanske 2 eller 3 gubbar till så blir den skitsnygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag har stoppat vakter och fiender.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag kan hjälpa till med nått litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag har stoppat vakter och fiender.. ;) Okej, bra. Ladda gärna upp bilden igen med vakterna och fienderna så får vi se hur det ser ut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.