Cloud Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 När jag sätter på min Xbox360 Så stängs den av när jag sätter på nåt spel?! Vet ni vad som är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Det skulle kunna vara överhettning då fläkten kritiserats en hel del av kunderna. Sedan så kan det även ha något med hårddsiken att gör som tex att du har använt det maximala minnet. Jag rekomenderar att du ringer supporten och berättar om ditt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the-reaper Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 åk till norrtälje och sök upp affären spel å sånt dom fixar sånt s**t bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Gör som alla andra! skickar den till microsoft och få en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.