Andersffs Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Tjenare, jag tänkte om ngn kunde sponsra mig. Jag gör en massa hemsidor, och just nu håller jag på med en till en endags festival.. ------------------------------------- Det jag behöver sponsring med är t.ex. Lite guider, bilder m.m. -------------------------------------- Du som sponsrar kommer att få din hemsida, företag el. namn uppskrivet på min hemsida som är: reklam (Funkar endast i firefox p.g.a. server fel). ---------- Det som jag behöver som står där uppe är bara sånt som jag kom på snabbt. Behöver massor med andra saker oxå, så kom med förslag om du vill. Redigerat 21 Juni 2006 av Ragnarök Citera
Mickeh Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 man får väll inte göra reklam för sin egen hemsida eller vad det va :huh: Citera
Torayami Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Jag tycker inte att han gör reklamn han vill ju ha hjälp med sidan. Jag tycker inte att han gör reklam han vill ju ha hjälp med sidan. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.