ChipZ Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Vilken e den bästa boken ni har läst? Min är Eragon av Christopher Paolini och Artemis Fowl av Eoin Colfer Redigerat 21 Juni 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Sirenerna På Titan av Kurt Vonnegut är oerhört rolig. Den är en av dom bästa böcker jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Da Vinci Koden, I Cirkelns Mitt, Änglar och Demoner, HPB, det är bara väldigt få av de böcker jag läst som framstår som favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) I Cirkelns Mitt och Da Vinci Koden är båda väldigt bra. Sen har vi ju Sagan om Ringen, Silmarillion, Alex Rider serien och Härsken på Ringen. Den sistnämnda kan knappast ses som förstklassig litteratur, men den är ändå den näst bästa parodin man kan få i bokform. Redigerat 21 Juni 2006 av Jewes007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 I Cirkelns Mitt och Da Vinci Koden är båda väldigt bra. Sen har vi ju Sagan om Ringen, Silmarillion, Alex Rider serien och Härsken på Ringen. Bra att någon tycker som jag i alla fall, de flesta i min klass tycker att jag är en bokmal som sitter och läser sådanna böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 I Cirkelns Mitt och Da Vinci Koden är båda väldigt bra. Sen har vi ju Sagan om Ringen, Silmarillion, Alex Rider serien och Härsken på Ringen. Då är det väl snarare dina klasskompisar som är obildade. Böcker är bra för hjärnan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 I Cirkelns Mitt och Da Vinci Koden är båda väldigt bra. Sen har vi ju Sagan om Ringen, Silmarillion, Alex Rider serien och Härsken på Ringen. WORD! De sitter för det mesta dels och spelar bla WoW. Själv så är jag inte alldeles för insatt i spel för att glömma bort skolan när man sitter uppe för länge på kvällarna och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 läser aldrig böcker , läser bara serietidningar och andra tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Helt sjukt längesen jag läste ut en hel bok faktiskt..tror det var i trean dvs 7 år sedan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Typ serier läser jag mycket! :D (dragonball) men bok vet jag inte ... typ Inbrott i skolan >< :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Outside Enemy: hur överlever du utan böcker?!!! jag gillar Amuletten från Samarkand och Golems öga, Jonathan Stroud är så bra på ironi! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Frågan va:Vilken e den bästa boken ni har läst. om ni inte läser böcker behöver ni inte skriva att ni inte gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.