Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vargbröder har bara läst del 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Läser nästan bara Fantasy ...de e så bra ^^ Dock den enda i familjen som tycker de ...de andra läser inte eller så hatar dom de X3 Gillar Eragon & Den Äldste (längtar till tredje boken :P) Silverdolken av Katherina Kerr är också rätt så bra ^^ Även Vargbröder & Vargbröder 2: Havets fångar är bra :) Ska börja på fantasy serien, den första boken heter Mördarens lärling av Robin Hobb ...den verkar jätte spännande .. ^^ Magiskabarnet: om du vill ha bra Fantasy kan du kolla på SF bokhandeln i Sthlm ...dom har en hemsida också ... ^^ Tack för tipset Devilgirl. Coolt att du gillar Fantasy så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Haryy potte och Fenixordern tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Belgarion Harry potter vargbröder 1 & 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Brott & Straff av Fjodor Dostojevskijs. Riktigt bra bok. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Spelkortsmysteriet, en bra bok med välformulerade meningar och mycket filosofi och gammal historia. Den handlar om en pappa som är en alkoholist och en son som ska hitta sin mamma i Athen typ. På vägen dit åker de på en bilsemester och pappan gillar verkligen filosofi och är en bra poet. Ska inte avslöja för mycket.. Den är väldigt lätt och förstå och den är spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Allt av R.A. Salvatore The Icewind dale triology Legacy of the Drow Paths of darkness The Dark Elf Trilogy The Crimson Shadow Trilogy The Demonwars Saga The cleric Quintet The hunters blade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 vargbröder har bara läst ettan vill läsa tvåan..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 kalle anka O säg inte att det e en serie tidning eller pocket För jag har en kalle anka BOK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 En som jag kan rekomendera starkt är: ett hål om dagen! det är den absolut bästa boken. den finns även en film som bygger på boken, filmen heter "holes" men läs boken först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Håller på och läser Den Äldste som antagligen kommer att bli den bästa boken jag läst när jag är färdig med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Sagan om Ringen-trilogin: det bästa av det bästa. Alla böckerna i Liftarens Guide Till Galaxen serien: det absolut roligaste jag läst någonsin. Allt jag läst av Dean Koontz: spännande och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.