Baranoi Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Det får bli "Änglar och Demoner" och "Liftarens Guide Till Galaxen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 vampyrguden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Da Vinci koden, Änglar & Demoner, Gåtornas palats, I cirkelns mitt, HP böckerna och Belgariad & Malloreon serierna av David Eddings. Även alla böckerna som Clive Cussler har skrivit. Redigerat 30 Juli 2006 av Hackr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Skulle nog tippa på "Hundarna i stenen". Har dock inte läst så mycket.... Läser i stort sett bara i skolan... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 vampyrguden Just det ja den serien glömde jag ju. 3 böcker: Vampyrguden: London Vampyrguden: Paris Vampyrguden: Yocatan-halvön (tror jag att den heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 läser nästan fantasy men nu har jag inge fantasy att läsa för jag blev klar med Eragon den äldste för några månader sen :( någon som har något tips på bra fantasy? nu läser jag kalla kårar serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 animorphs UFO GUBBAR FROM OUTER SPACE LOLOLOLOLOLOLOLOLLLLLLLLLLOOOOOOLLLLLHAHAHAHAHAAHAHA :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 DB - akira toriama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 One Piece, Harry Potter, Dragon Ball o håller på o läsa Da Vinci koden, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Arvtagaren "Eragon" & "Den Äldste". Härskarringen böckerna. Conn Iguilden's "Emperor" (Pocket på engelska) "Gates Of Rome" "The Death Of Kings" och skall läsa fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Skriver lite nytt, kom på ett par böcker till. Alla verk av Tolkien, Eddings, Robert Jordan, Douglas Adams, Franz Kafka, Terry Pratchett, William Shakespeare & Annika Thor. :) Dom gör underbara böcker, vissa ha gjort underbara böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 tvillingarna e bra men jag tycker om puman :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.