Ragrath Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Jag är en lvl 10 Troll rogue som nu har skaffat dual wield, jag undrar nu om jag ska dual wielda 2 daggers eller svärd eller något annat. Vad är bäst helt enkelt? Vill köra PvE och i allafall i början solo om nu det är viktigt. Aja, hoppas på svar snart. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Äpplen, nej men svärd är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Svärd är bättre men dagger brukar oftast a chance on hit:sends potion blablabla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Du har mer kraft i svärden än i daggerns som därför ger dig bra crits, men för att alla inte ska använda svärd så har blizzard inskaffat special attacker om man har en dagger i main hand (BS,AB) föredrar bda Main:dagger Off: svcärd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Du har mer kraft i svärden än i daggerns som därför ger dig bra crits, men för att alla inte ska använda svärd så har blizzard inskaffat special attacker om man har en dagger i main hand (BS,AB) föredrar bda Main:dagger Off: svcärd håller med..om man har en dagger i main hand så kan man ju göra backstab annars inte..och det blir nog lite svårt att hitta svärd vd lvl 10 eller..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 mm det e inte lätt, jag brukar ha dagger i main och sword eller mace i offhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 man ska ha dagger i main hand och ett svärd i off hand för att massor av attacker behöver man en dagger i main hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 sword ELLER mace! vafan varför glömmer alla mace! alla skriver bara dagger eller sword! jag har dagger i main o mace i offhand, macen e skitbra, och daggern med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 huvud saken är att du har en dagger i din main och i den andra så ha det som är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ja, dagger i main måste man typ ha :P även om jag inte så ofta använder Ambush eller Backstab... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 sword ELLER mace! vafan varför glömmer alla mace! alla skriver bara dagger eller sword! jag har dagger i main o mace i offhand, macen e skitbra, och daggern med... alla glömmer mace för att den inte finns som spec hos rogue och att off hand ska vara snabba vapen och mace är oftast inte snabba. men jag gillar dom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragrath Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 jag har tränat mig i svärd och köpt ett svärd, men det vägrar fastna i off-hand, det vill hela tiden gå i main handen, hur fixar jag det? Är det bara vissa svärd som man kan ha i off hand? Tack på förhand för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg