bmth Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Tror ni att det kommer bli något bra med TheSims2Pets ? jag tror det kommer bli super kul! :D Redigerat 21 Juni 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 blir nog rätt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Det kommer nog bli bra ja, man kan ha hundar katter och marsvin m.m Har nyss sett en film om hur det ser ut :kung: det är skit coolt Redigerat 21 Juni 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Neejjj inte ett till sims hur många såna spel finns det nu??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Neejjj inte ett till sims hur många såna spel finns det nu??? <{POST_SNAPBACK}> Jaha om du nu inte gillar sims vad gör du i det här ämnet...? Och änn så länge finss det 6 styckern TheSims2 spel, har alla det är TheSims2 , TheSims2 Nattliv , TheSims2 Studentliv , TheSims2 Julpaket , TheSims2 Arbetsliv och det nyaste TheSims2 Kul för familjen Och snart så kommer ju TheSims2 Pets som troligen ska heta TheSims2 Husdjur på svenska :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) Han kanske gillar sims men jag håller med han det börjar bli tråckigt med så MÅNGAsims spel. Redigerat 22 Juni 2006 av #92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) :student: asså jag menar att orka köpa jul och familj paketet när man kan ladda ner det på internet Redigerat 22 Juni 2006 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Finns det Screenshots till denna expansion på någon sida? Skulle vara mycket tacksam om någon postar en länk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Finns det Screenshots till denna expansion på någon sida? Skulle vara mycket tacksam om någon postar en länk. <{POST_SNAPBACK}> [/ Det e klart det fixar jag :kung: http://www.snootysims.com./petsindex.php?id=pets Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 :student: asså jag menar att orka köpa jul och familj paketet när man kan ladda ner det på internet Ja varför betala över 1000kr för att få alla sims spel när man kan ladda ner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 :student: asså jag menar att orka köpa jul och familj paketet när man kan ladda ner det på internet Det är kul att ha en komplet samling :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 När kommer den ut? Alltså när kan man köpa den!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg