Hoppa till innehåll

Tyskland-sverige


Rallypack
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag hade tänkt och se matchen i andra halvlek, men när pappa (som tittade på matchen) kom och sa att det stod 2-0 till Tyskland så struntade jag i det.

 

Och ja, Tyskland vad helt klart bättre.

 

 

 

Lol? Sverige är inte bättre än sina motståndare i åttondelsfinaler och det är då ingen otur. Tyskland var helt enkelt mycket bättre. :(

 

Redigerat av Zlayer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Henke han verkade inte lita på sin placeringsförmåga när han skulle lägga straffen. Han gick nämligen på kraft och då gick bollen över målet. Sverige har alldeles för dåligt försvar i början av matchen. Sverige hade nog kunnat resa sig om inte domaren hade utvisat Teddy. Han skulle inte ens ha haft gult kort i den situationen han fick det, domaren dömde fel.

 

 

en regel, den som blir fälld ska aldrig ta straffen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det var både Lucic och Podoski som drog i varan. När Podoski och Lucic slutade och dra så sa han att det var Teddy. Och domaren gav helt enkelt bara till Lucic.

 

Jag förstår att Ljungberg och Lagerbäck blev arga. Ljungberg fick hela tiden stryk och han fick ingen frispark.

Han fick också glidtacklingar i straffområdet. Men när Ljungberg råkade knuffa någon så fick domaren panik och blåste.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Ursäkta för off-topic, men kan ni sluta klaga?

Pojken är bara nio år (säkert), istället för att klaga, hjälp till, säg på ett snäll sätt att matchen redan har spelats och att det är försent, istället för att komma med att "försöker lura oss" eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...