Gäst Sandkaka Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) Hej! Har har gjort en render i C4D som jag är riktigt nöjd med. Jag hade bara tänkt fixa till en annan bakgrund till den än den ordinarie svarta, men jag skulle vilja ta en liten genväg... Finns det något enkelt sätt att markera (därefter ta bort) en enskild färg i Photoshop? Tackar på förhand. ~Daniel Redigerat 22 Juni 2006 av ScrapCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 ta bort RPG ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Magic Wand Tool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Magic Wand Tool... ...och kryssa ur rutan "Contigious" eller hur det nu stavas (angränsande tror jag det heter i svenska versionen)... och välj ett lågt tolerance-tal. Redigerat 24 Juni 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.