WASD Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 DS lite har mycket bättre skärm också, man ser bättre & det är mycket snyggare men lite svårt att förklara. man kan säga att lampan är mycket kraftigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två. Pris^ Lite är defenitivt inte ful! om du jämför gamla o nya så är den nyare mycket läckrare. Ni måste ha väldigt dålig smak om ni inte tycker Lite är snyggare!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag har en lite och kostade 199 köpte från min kompis han har as många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två. Pris^ Jo MYCKET ljusar skärm MYCKET längre batteri tid ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 den glänser som bara den man kan spegla sig iden :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två. Pris^ Säg en anledning varför man ska ha vanliga ds när ds lite finns? Ds lite är så j*vla mkt bättre att det inte finns. Helt sjukt hur ful den första ds var om man jämför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag har en lite och kostade 199 köpte från min kompis han har as många Hur kan han ha as många då är han en liten bortskämd snorvalp med rika föräldrar lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus151 Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Som rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga?? tacksam för svar! Hej på dig! Själv har jag ett "vanligt" i färgen silver. och det kostar ca. 1200-1700 ett ds-lite kostar ca. 1600-2000 MVH B) Marcus :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 priset som jag har sett var omkring femtonhundra och eftersom det är snart min födelsedag så önskar jag en ds lite men vilken ska man välja, den svarta eller vita? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Som rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga?? tacksam för svar! Hmmm jag köpte mitt silvriga DS i julas för 999 kr . Ds lite får du för 1500 kr . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg