Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

DS lite har mycket bättre skärm också, man ser bättre & det är mycket snyggare men lite svårt att förklara. man kan säga att lampan är mycket kraftigare

Skrivet

Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två.

Pris^

Lite är defenitivt inte ful! om du jämför gamla o nya så är den nyare mycket läckrare. Ni måste ha väldigt dålig smak om ni inte tycker Lite är snyggare!!

Skrivet

Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två.

Pris^

Jo MYCKET ljusar skärm MYCKET längre batteri tid !

Skrivet

Pris^

Säg en anledning varför man ska ha vanliga ds när ds lite finns? Ds lite är så j*vla mkt bättre att det inte finns. Helt sjukt hur ful den första ds var om man jämför.
Skrivet

Jag har en lite och kostade 199

köpte från min kompis han har as många

Hur kan han ha as många då är han en liten bortskämd snorvalp med rika föräldrar lr??

Skrivet

Som rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga??

tacksam för svar!

Hej på dig!

Själv har jag ett "vanligt" i färgen silver.

och det kostar ca. 1200-1700

ett ds-lite kostar ca. 1600-2000

MVH

B) Marcus :kung:

Skrivet

priset som jag har sett var omkring femtonhundra och eftersom det är snart min födelsedag så önskar jag en ds lite men vilken ska man välja, den svarta eller vita?

Skrivet

Som rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga??

tacksam för svar!

Hmmm jag köpte mitt silvriga DS i julas för 999 kr .

Ds lite får du för 1500 kr .

• Skapa ny...