knölföda Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag vill köra ett koreanskt spel men kan inte köra det för att jag behöver koreanskt språkval men jag har hört att det finns ett program som gör att man kan köra utlädska program, så jag undrar om det är nån som vet vad det heter och vad jag kan skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Har alldrig hört talas om ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Knölföda-sorry men jag tror nog inte att det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 det finns, på microsofts hemsida tror jag bestämmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Knölföda-sorry men jag tror nog inte att det finns. jag vet att det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 kola microsofts hemsida då <{POST_SNAPBACK}> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Räcker det inte bara med sådana där vanliga språkpaket som kommer med windowsupdate??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 På Windows-installation-skivan finns alla språkpaket. Bara att stoppa in den i datorn och installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.