Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Nu vet vi att Xbox är bäst!!!!!!!!!!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ÄR DET VÄRKLIGEN SÅ BRA....ÄR DET BILIGT ATT KÖPA? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 BÄST I VÄRLDEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ÄR DET VÄRKLIGEN SÅ BRA....ÄR DET BILIGT ATT KÖPA? :huh: Där jag bor kostar den väl 1600 med Halo och Midtown Madness 3 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 XBOX ÄR BÄST!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Men herregud vad onödigt inlägg. Ett xbox på Elgiganten i kristianstad kostar 1600 med 2 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Där jag bor finns det massa olika boxar med olika spel o så Man kan också köpa med två kontroller,ratt,4 spel och dvd-kit eller vad det heter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ÄR XBOX BRA? :huh: Ja jätte bra B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 X-box är bra jaaaaaa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) XBOX ROCKAR! Redigerat 10 Februari 2004 av Raxo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Det är bättre än ps2 i af... Fast det finns sämre spel, i af för oss som gillar rpg. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag har just köpt en då fick jag konsolen, halo, mm3 sen köpte jag en skit snygg dosa(grön genomskindlig) och sen köpte jag star wars knits of the old republik allt deta för bara ca2600 på siba(förutom exstra dosa för den köpte jag på onoff) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg