YoyoHedgehog Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Skrivet 23 Juni 2006 Hej hej! Jag har klarat alla banor på Sonic heroes men nu ska man få alla chaos smaragder!! Är det någon som har klarat det här? I sådana fall man kanske få något tipps ^^
Dark Link Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Skrivet 23 Juni 2006 Klarat hela spelet, men till Gamecube. Efter du fått alla smaragder måste du klara sista bossen, få alla emblems och klarat Hard Mode, sen har du klarat spelet. Enda tipset är att träna för att ta smaragderna. I varje bana finns en nyckel, på första banan går den till en bonusbana så att man kan vinna extra liv. Nyckeln på andra banan går till En bonus bana där man kan få en smaragd. Lättast är väl att köra med Team Rose, men för lite större utmaning, kör med Team Sonic eller Dark.
YoyoHedgehog Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Juni 2006 Aha, jag vet hur man får dem men jag springer in i bomberna hela tiden :(
Anderzzon Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Träna sa han :P Om du tränar hårt så kommer bomberna inte va ett problem!
Amaeli Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Jag tyckte inte det var särskillt svårt med chaos smaragderna.
YoyoHedgehog Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Men jag har fullt upp med Shadow the hedgehog för tillfället ^^
Rekommendera inlägg