LMG Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Nån som samlar på autografer? Jag har ingen som jagkommer på iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Jag har Henrik Lundqvist's autograf! :D Redigerat 23 Juni 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag har Kenny Bräck´s autograf på en Nokia Ngage ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 jag har: Hela frolundalaget Hela frolundalaget (version 2001) Pebben Daniel Alfredsson Miroslav s*tan (som för övrigt sitter pa en av hans klubbor ) Wayne Gretsky Ronald "Sura-Pelle” Pettersson Peter Forsberg Hakan Hellström En hel hog med autografer fran Patrik Carnbäck Christian Huselius Hakan Mild Mats Sundin +En hel dros med okanda hockeyspelare Alla har tagits öga mot öga med personen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Wayne Gretsky OMFG! Jag har bara från Malmö FF-spelare B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag hade en från han den där Plexus från Gladiatorerna på TV4 som gick förut. LoL jag slängde den efter jag fick den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 jag har: Hela frolundalaget Hela frolundalaget (version 2001) Pebben Daniel Alfredsson Miroslav s*tan (som för övrigt sitter pa en av hans klubbor ) Wayne Gretsky Ronald "Sura-Pelle” Pettersson Peter Forsberg Hakan Hellström En hel hog med autografer fran Patrik Carnbäck Christian Huselius Hakan Mild Mats Sundin +En hel dros med okanda hockeyspelare Alla har tagits öga mot öga med personen Din samling skulle man haft!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 sammlar inte på dom men jag har idol sebastians atougraf på en pappers påse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Den enda autografen jag skulle vilja ha är av Peppe Eng. Han äger allt och alla. Redigerat 23 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Peppe Eng har ju gjort utvik :/. Tycker att autografer är överflödiga, har haft några, har slängt alla/tappat bort alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Rickard Franzén Hero å Amazons från gladiatorern Olof Mellberg FBK laget 04/05 och 05/06 å några fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Har Masarna's lag från 1999 (speedway) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.