NosH Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Vars har du träffat Wayne Gretzky "Guggo"??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag hade Micheal Jackssons förut. Men autografen jag skulle vilja ha är Alessandro Del Piero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 För några år sedan så spelades serien "Gladiator" in i Växsjö och då var jag där och satt i publiken. När jag var där fick jag många autografer från de gladiator som medverkarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag har Timrås A-lag 2004 och Michael Schenker's autograf. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Har Tores autograf i FCZ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jocke ohlsson, Rune glifberg (skateare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag har Timrås A-lag 2004 och Michael Schenker's autograf. =) lyllo dig att ha MS autograf! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 ulf lundells smeker alla andras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 hade phenix autograf i gladiator en gång var han vår gympalärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 De va han säkert... ^^ hade phenix autograf i gladiator en gång var han vår gympalärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 atlas och plexus från gladiatorerna och emma från robisson fast det var skriven på min arm så den finns inte kvar nu. men har några till men kan inte komma på dom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninnitwelve Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag har Amy Diamond's autograf och en som kallas för Perla och hans band. Vill ha flera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.