BuckeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 sims är meningslöst.. <_< :huh: kan någon förklara för mig varför sims 2 är kul ? jag fattar nämligen inte vad som är kul. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 det vill jag också veta!!? :blink: Skulle vara roligare om man kunde köra på internet och åka hem till andra o göra inbrott o sont.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Exakt, Det är helt otroligt tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 tack för att ni håller med :) jag var nära på att börja tro att spel-världen blivit ´crazy` Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Helt otroligt, det finns personer som inte har blivit smittade av sims viruset. Va e de för roligt med att göra vardagliga saker? Det är ju lika roligt att titta på en snigel när den springer 800 meter. Spel som inte stämmer alls med verkligheten är mycket roligare än de verklighets trogna spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag gillade Sims förut, men ja vet inte varför..de blir tråkigt väldigt snabbt iaf..min syrra gillar de fortfarande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Själv tröttnade jag på det ganska snabbt. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det är mest ett spel för den yngre åldern förstår ni väl. Sen handlar det väl bara om smaksak. Själv tycker jag att Sims serien är rätt så bra. Jag spelar det inte längre, men jag tycker det var en bra idee. Rätt skoj ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
janna Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Alla har väll olika smaker vissa gillar (TEX) cs och vissa gillar The sims. jag tycker inte om sims (sims2) :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 du har fullständigt rätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag tycker att spela sims är lika roligt som att bädda sängen :lol: Istället för att spela sims kan man väl leva i verkligheten. Verkligheten har mycket bättre grafik,effekter,ljud och mening. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) sant ! undrar hur många Tera-byte livet ligger på :P Redigerat 7 Juli 2006 av OBBE93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg