Gäst Pcplayer Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 på outland är de typ 80 procetn svenskar ..lovar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Omg har du gjort en smink gubbe?!?! OMGG!!!!!!!!!!!!!!!! rouge = smink:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 har gjort en ny char på shatterd hand horde rouge UD haha då ska jag ganka dig med min nya hunter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag har en Orc Hunter i level 40 på Ragnaros, har börjat spela på en Night Elf Priest på Shattered Hand och är just nu level 21 där. :) (Ska dock inte förlänge mitt WoW mer, nu har man iallafall testat.) Spelar ut det bara. En månad kvar. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Har massor med characters dock på samma channel: Khadgar har 1 lv 13 NightElf Hunter, 1 lv 6 Dwarf Paladin (råkade ta bort min lv 30 pala) och en lv 4 Human Warlock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag har en Orc Hunter i level 40 på Ragnaros, har börjat spela på en Night Elf Priest på Shattered Hand och är just nu level 21 där. (Ska dock inte förlänge mitt WoW mer, nu har man iallafall testat.) Spelar ut det bara. En månad kvar. om du vill kan du adda min lille mage spelar ochså på shattered hand men han e bara lvl 22 han heter (icaru) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Dark Real, Jag lirar också på Defias, Vad heter du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Dark Real, Jag lirar också på Defias, Vad heter du? Ska göra en ny imorgon på horde men vet inte vad jag ska heta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag är i lvl 18 men vad heter du som är horde på shattered hand? PS:alla swe på shattered säger att det är 95% sveskar det känns bra:P man kan skriva swe i partyt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 dom borde nog göra en swe verision av wow, nästan alla e ju svenskar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 tänker byta serv men jag vill att nån här kan hjälpa mig vilken serv spelar ni på och är ni horde eller ally? vad heter ni? :P Jag är en Human Rouge level 12 på serven Dragonmaw Och en NightElf druid level 57 på serven Bladefirst // Jag tycker dom 2 servrarna är ganska bra :) [ Alliance ] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 säg vilken serv som dom spelar mycket BG på shattered hand kör nästan aldrig BG :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg