Putside Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jo. Jag ndrar vad det fenomenala avsnittet av The Simpsons heter då Homer åker till ett vattenhål av något slag inne i skogen och får syn på nått som gör att han minns ifrån sin barndom då han var vid samma vattenhål och fick se ett äckligt lik i vattnet. Han börjar konstant skrika hela tiden, på jobbet, när han ska sova och hela tiden (när han är stor och minnas allt igen) Nån som vet vad det heter ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Dom har väll inte gett simpsons avsnitten några namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Eh jo? På t.ex: DVD'erna så står det ju vad de heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 undrar samma sak ^^ skitbra avsnitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Eh jo? På t.ex: DVD'erna så står det ju vad de heter Jaha,men det står ingenting på avsnitten på tv,men har för mig nån sagt Terrible Memory eller något åt det hållet men mer vet jag inte, sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 e det det där avsnittet när liket är Smithers pappa...?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ja jo så var det, nån som vet namn ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 The Blunder Years tror jag det var... Info:http://en.wikipedia.org/wiki/The_Blunder_Years Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Om Wikpedia's information stämmer så heter avsnittet så, bilden på wikpedia är i från det avsnittet som outside enemny pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Ja det var den! Tack så hjärtligt Da thread can now be locked Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Frågan besvarad Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg