TheOne Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Här kan ni diskutera matchen Sverige - Tyskland. Själv så kollade jag bara på matchen tills 2-0 målet sen åkte jag med en kompis och spelade minigolf. :P Och nu så kommer jag att hålla på Tyskland för ifall Tyskland vinner vm, då verkar inte sveriges förlust så stor för dom förlorade ju trotts allt mot Världsmästarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 /ignore ^^ hur kan du hålla på tyskland oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Eftersom han kanske gillar storlag och måste inte heja på j*vla looser som tror att den är världsmästare för 1 pytte mål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 jag tycker att sverige är fega. bara för att det är tyskalnd så ska dom börja mesa sig och inte spla lika bra som dom brukar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 nä jag tror starkt på brasilen i år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 basilien - argentina i final Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 /ignore ^^ hur kan du hålla på tyskland oO Jag skrev ju att ifall Tyskland vinner vm verkar ju inte sveriges förlust så himla stor ändå,har jag inte rätt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 jag tror tyskland kommer åka ut i kvartsfinal mot argentina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det finns en exakt likadan tråd som existerar där det disskuteras kring detta ämne, så varför skapa en ny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 alltså man blevganska besviken när henke brände straffen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det finns en exakt likadan tråd som existerar där det disskuteras kring detta ämne, så varför skapa en ny? Om ni har några bra svar så skicka in dem till Tv4 sporten... §1.11, håll er till den andra tråden. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg